Mobilshop er død

Kære familie, venner og bekendte.

Vi er samlet her i dag for at mindes Mobilshop. Mobilshop afgik ved døden i weekenden efter længere tids sygdom. Mobilshop sov stille ind. Alene og forladt, omgivet af ingen og vil blive savnet af endnu færre.

Mobilshop døde i en tidlig alder – og længe inden den havde levet det værdifulde liv, den var blevet spået. Alligevel kom døden ikke som en overraskelse.

I den sidste tid var konverteringsraten faldet til mindre end 0,10% og afvisningsprocenten nærmede sig de 80. Der gik rygter om, at Mobilshop i den sidste del af sit liv begyndte at eksperimentere med obstruerende pop-ups, displayannoncer og store rabatter som et sidste forsøg på at redde sig selv. Intet hjalp.

Mobilshop voksede op blandt Desktop og Tablet, som livet igennem nød den største opmærksomhed og kærlighed fra forældrene. På trods af voksende besøgstal og et hav af assisterede konverteringer så man ikke Mobilshops vej. Og det blev begyndelsen på enden.

Mobilshop levede et hårdt liv -men på en dag som denne kan vi ikke undlade at spørge os selv – var der noget, vi kunne have gjort?

Svaret er: JA!

Vi kunne have tilbudt Mobilshop rehabilitering – en frisk start! Et dugfriskt re-design og fokus på de besøgendes behov. Mobilshop kunne have forbedret konverteringsraten med 71% og hævet omsætningen med 118% som Helm.nu.

Mobilshop kunne have haft 123% stigning i antallet af transaktioner ligesom LuxoLiving.dk.

Mobilshop kunne have hævet antallet af sider pr. session med 56% eller antallet af nye brugere med 61% som Sinnerup.dk.

 

Sandheden er, at vi lod Mobilshop i stikken, og i dag har vi alle pixels på hænderne.

Hvil i fred Mobilshop – du havde fortjent bedre.  

 

*Hvis du vil undgå at finde DIN mobilshop blandt nekrologerne, så vil vi anbefale, at du tager platformen seriøst og indfrier det potentiale den har.

Redningsaktionen starter ved at kontakte Lars Duelund på lds@mcb.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *